Най-добрите храни за ядене, преди и след плуване The best foods to eat before and after a swim


Кои богати на енергия храни ще ви помогнат да се плува по-дълго време, и които са добре да се избягват? Ние разкрие как да се хранят интелигентен, преди и след плуване сесия.

Експертите са съгласни, че правото храна може да бъде от съществено значение за подобряване на енергийните нива и производителност. Поставям себе си за връх изпълнение с нашите съвети за това какво да се яде преди и след плуване обучение.

Конкуренция или за фитнес?

Какво трябва да се яде преди и след плуване, зависи от това, дали сте плуване конкурентни или за обща фитнес. Конкурентни плувци трябва да се ядат храни, които освобождават енергията им постепенно, за да им помогне да продължи да функционира. Ако сте плуване за фитнес, обаче, може да искате да се откажете за лесно смилаеми ниско съдържание на мазнини предварително плуване хранене.

Храни, които да се хранят преди поплувате
Храните, които са богати на въглехидрати са чудесен източник на енергия. С яденето малко количество въглехидрати, преди да се удари в басейна, ще се възползват от по-бавно освобождаване на енергия, докато плувате, помагайки ви да продължава напред, за по-дълго. Просто се гарантира ви оставя достатъчно време да се яде (до един час, в идеалния случай), преди да скочи в басейна, за да се избегне чувство за подуване.

Опитайте тези големи възможности предварително бански:

  • Паста и пълнозърнест ориз, в малки количества, ще си гарантирате по-голяма гама от въглехидрати, което ви позволява да се концентрирате върху плуване. Яжте заедно с плодове, като банани, които са чудесен източник на калий.

  • Винаги има едно питие на ръка, така че да може да спре хидратирани, и не забравяйте да се вземат на течности, дори по време на плуване сесия.

Храни, които да се избягват преди плуване:

  • Мастни храни са по-трудни за стомаха за смилане и, като резултат, може да доведе до лошо храносмилане и дискомфорт по време на плуване.

Храни, които да се хранят след плуване
Цел за попълване на загубените хранителни вещества и зареждат тялото си в първите 20-30 минути след вашата плуване – това е особено важно, ако сте на дълго разстояние плувец като тялото ви се нуждае да помогнат да се възстанови. Ако сте плуване сутрин, пази селекция от здравословни закуски с вас, за да дъвча през целия ден, за да се предотврати енергийни спадове.

Големите възможности на храни за след вашите бански
мезета:  Възстановяване напитки помагат попълване микс от въглехидрати, междувременно протеинови барове и плодове са полезни закуски да имат на ръка, преди съществена храна.

Основни ястия:  втъкан протеин в храната си, ще помогнат на мускулите ремонт и попълване – мислят, риба, крехко пилешко, пуешко и говеждо месо, яйца и нискомаслено сирене. Други здрави – и вкусни – възможности за основната си хранене включват пълнозърнести макаронени изделия, пресни плодове и нискомаслено кисело мляко.

За повече съвети за обучение и плуване фитнес съвети, включително и стъпка-по-стъпка инструкции видеоклипове и съвети от нашите елитни треньори басейни, посещават нашите  новини, съвети и техники  раздел.

– See more at: http://www.speedo.co.za/the-best-foods-to-eat-before-and-after-a-swim/#sthash.FUQSsBZ0.dpufWhich energy-rich foods will help you swim for longer, and which are best avoided? We reveal how to eat smart, before and after your swimming session.

Experts agree that the right food can be vital in improving energy levels and performance. Set yourself up for peak performance with our tips on what to eat before and after your swim training.

Competing or for fitness?

What you should eat before and after a swim depends on whether you’re swimming competitively or for general fitness. Competitive swimmers need to eat foods that release their energy progressively in order to help them keep going. If you’re swimming for fitness, however, you may want to opt for an easily digestible low-fat pre-swim meal.

Foods to eat before a swim
Foods that are rich in carbohydrates are a great source of energy. By eating a small amount of carbs before you hit the pool, you’ll benefit from a slow release of energy while you swim, helping you to keep going for longer. Just ensure you leave plenty of time to eat (up to an hour, ideally) before you jump in the pool, to avoid feeling bloated.

Try these great pre-swim options:

  • Pasta and wholemeal rice, in small quantities, will ensure you get a great range of carbohydrates, allowing you to concentrate on your swim. Eat alongside fruit, such as bananas, which are a great source of potassium.

  • Always have a drink to hand so you can stay hydrated, and don’t forget to take on fluids, even during your swimming session.

Foods to avoid before your swim:

  • Fatty foods are harder for your stomach to digest and, as a result, can lead to indigestion and discomfort during your swim.

Foods to eat after a swim
Aim to replenish lost nutrients and refuel your body in the first 20-30 minutes after your swim – this is especially important if you’re a long distance swimmer as your body needs help to recover. If you’re swimming in the morning, keep a selection of healthy snacks with you to munch on throughout the day in order to prevent energy dips.

Great food options for after your swim
Snacks: Recovery drinks help replenish a mix of carbohydrates, meanwhile protein bars and fruit are handy snacks to have to hand before a substantial meal.

Main meals: Incorporating protein into your meal will help muscle repair and replenishment – think fish, lean chicken, turkey and beef, eggs and low-fat cheese. Other healthy – and tasty – options for your main meal include wholegrain pasta, fresh fruit and low-fat yoghurt.

For more training tips and swim fitness advice, including step-by-step instructional videos and tips from our elite swimming coaches, visit our News, Tips and Techniques section.

– See more at: http://www.speedo.co.za/the-best-foods-to-eat-before-and-after-a-swim/#sthash.FUQSsBZ0.dpuf

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: