„НИТО ВЕЧЕ,НИТО ЗАСЕГА!“-коментар на АСПАРУХ ЛЕШНИКОВ


Бел.ред.Редакционния колектив се разраства на възраст,тегло и ръст.Появата на г-н Лешников,наричан още Ари е една предизвестена изненада.Той винаги е дишал с нас,дори в един случай е отнемал част от въздуха в подводницата.Двама с Ари сме служили в едно поделение-в Горна Баня-аз гаубичар на 122 мм.гаубица,а той в подводния клаз за подготовка на танкисти.Наборче и мераклийче по отношение на жените.Особено си пада по брюнетки.На сайта ни липсва все още нежната страна ,но се надявам г-ца Фани Нинова да зареже временно работата си в Токуда клиник и да се върне с целия си информационен блясък.Успех на Ари в прощапулника.

АСПАРУХ ЛЕШНИКОВ

По време на пладнешкия ми отдих, реших да споделя малко мисли с голямата и тази, по-специалната аудитория на сайта. Желая да ви уверя, че приготовлението на басейн „Диана“ за оупън шампионата завърши единия етап и нахлува с бясна скорост във финалните щрихи. Той ще е напълно готов за регистриране на невероятни постижения, достойни за ОИ.
От тежката работа в столицата, ми остана време да прехвърля взор само по протокол и снимки от завършилото ДЛОП „Деца до 12“. Направи ми впечатление, че мъниците плуват страхотно, много добре и става все по-трудно да се пребориш за медал там. За съжаление обаче, забелязах нетипично малко хора, а чух, че не се чували много викове. Ако целта на старото ръководство е била да обезличи и намали масовостта на тези състезания – е успяло е. Но пък нали идва ново ръководство сега, нов УС, те ще оправят нещата, ще върнат масовостта, ще докарат спонсори и ще припомнят старата ни слава отпреди 20-30 години.

На фона на тези деца, родени през 2004та година, забелязах някъде тук в сайта, че имало и едно друго българче, но участвало в Германия. Става въпрос за Йосиф Миладинов с постижение 58.18!!! на 100м бътерфлай, на олимпийски басейн! Поразпитах и разбрах, че тези, които трябва да работят за плуването в България не се интересуват от него. Обаче тези, които работят за плуването в Германия се интересуват от него. Та…подшушнаха ми по коридорите на ММС да видя след какво събитие Михаил Александров е избрал да участва за втората си родина – САЩ…търсих, търсих и накрая един мустакат господин ми натърти – преместил е своята картотека от един клуб с име на планина и олимпийски привкус в друг клуб с име на връх – Шипка. Съвпадение?

Остана ми малко време да коментирам и представянето на националите ни в Малта…национали ли? Та те са само от един клуб – Астери. Децата са плували страхотно, г-н Братанов и г-ца Кадоглу напълно са заслужили участието си и представиха родината ни достойно!

От мен това, следващия ми коментар – след следващия ми хонорар…независимо, че съм пред пенсия, трябва и да си докарвам нещо странично!

Вашият коментар

