СПОКОЙНО,ЖИВ СЪМ-коментар на Румен Атанасов


SВзех си един месец творческа почивка,направих няколко ранглисти за сайта ми и през това време си преброих приятелите и използвачите.Оказа се огромна победа за вторите.Явно липсата ми не е направила силно впечатление на много които ми пишеха само когато имат полза.Сантиментално,нали.Изглежда съм старомоден и отживелица,но в отношенията между хората трябва и малко достойнство и чест.Трудно изкарах зимата и имах известни затруднения.Но кой ги няма!Основно моя искрен приятел Александър Конкеев се заинтересуваше редовно какво става и от какво имам нужда.И ми помогна  откровено.Обадиха ми се и още 2-ма души.Само 2-ма на фона на потока от писма по време на състезанията с молби да пиша за …….Сигурно след появата ми ще завалят куп писма ,но те няма да ме сгреят Явно нешата между мен и останалите са по различни от просто комуникиране.Направих си големи изводи и от днес започвам нова политика.За да няма обидени или засегнати.А сега по ежедневието.С интерес прегледах международния календар на ОЛИМП и не останах очарован.Старата песен на ретроглас.Пак Тесалоники,пак Посейдоднос.Дори след откровения провал на нашите национали през декември 2015.Има някаква зависимост между OLIMP и домакините която е провлачила тяло още от минали времена.Нищо интересно в постния календар.Сиромахомилството на Централата е вече легендарно.Нека Хера да види в мрежата какво е това.Много пропуски има в предложената от Върха Националната ранглиста 2015 в раздел Документи.Но те си го знаят и затова са я забутали така,че никой да не я види.Видима е омразата която ОЛИМП изпитва към мен и затова категорично отказват да ползват моята ранглиста.Не,че горя от желание,но все пак заради Обществеността.И се видя какъв Франкенщайн са спретнали. Останалите саитове по плуване се наиграха в мое отсъствие и ми беше много забавно главоломното информиране от Pluvane.net.Вероятно г-н Главния редактор е напипал правилния бутон и ни залива с многостранна информация.Бутон ли писах.Придворният сайт който се готви през април да се слее с Официоза на ОЛИМП и да стане Дворен отново дава трибуна на М.Л.П завърнал се от Заточение и отново бликащо-бълбукащ с блестящи словосъчетания.Така или иначе прозрях,че всеки си гони собствения интерес.Бъдете убедени вече,че ще имате достоен партньор който няма да ви подведе .РУМЕН АТАНАСОВ

Вашият коментар

