КАКВО ПРАВИТЕ БЕ ,ХОРА!ПОЛУДЯХТЕ ЛИ?-мнение на РУМЕН АТАНАСОВ


SКАКВО ПРАВИТЕ БЕ ,ХОРА!ПОЛУДЯХТЕ ЛИ? от ужасения РУМЕН АТАНАСОВ

Ужасен съм от полемиката която се води последните дни в групата „Плувна Варна“!Какво правите?Полудяхте ли?Възможно е зрели хора да се нападат с компромати.Карайте се,бийте се,мразете се,обичайте се,ако трябва се съдете ,но не замесвайте децата.Как е възможно да се коментират качествата на децата !Защо ги включвате в личностните взаимоотношения.Кощунство е и е грях да се нападат по форумите бъдещето ни!Всяко едно дете е уникално.То е творение, рожба създадена с много любов.Завиждам ви,че имате собствени деца.Не ги нападайте,не ги охулвайте,не ги сравнявайте с родителите им,не коментирайте техните качества-характер,антропометрични данни,битие.Те не могат да се защитят.Не ме карайте в знак на протест да преустановя работата на сайта.Аз винаги съм се борил за правдата,за доброто ,за бъдещето на децата в плуването.Кой-крив,кой-прав е въпрос на закони,правов ред и правилници.Това е необходимо въпреки ,че често закона и морала си противоречат.Нещо което е законно не е морално,а нещо което е морално  често е в правово противоречие.Моля ви.Спрете с тези безумия по отношение на варненските деца.Ще спестя имената на възрастните които са си позволили да нападат личността на всяко дете,но ви предлагам да се преустанови тази ужасия.В противен случай-аз ще спра завинаги.И накрая нека прозвучи еретично.При наличието на над 15 варненски клуба и при слуховете за още 2 защо не вземете да направите едно обединително събрание.Назначете за президент на Обединения варнески клуб вашия кмет и да мирясате.И пак ви моля-не коментирайте децата.Не ги замесвайте в интриги и ги подлагате на унижение.Защото единствената им защита е да заплачат с искрени сълзи.Такива каквито ние имаме само когато жалим много близки.Питайте мен за това.Аз съм го преживял 3 пъти.С уважение към всички РУМЕН АТАНАСОВ

Вашият коментар

