swimrecords and rankings

КРЕЩЯЩАТА ТИШИНА НА СПАЛНЯТА ИЛИ НЕ МЕ ПРАВЕТЕ КЛАСИК-коментар на РУМЕН АТАНАСОВ


d180d183d0bcd0b5d0bd-d0b0d182d0b0d0bdd0b0d181d0bed0b21(1)Преди 2400 години македонския цар Филип ,баща на Александър влиза в безлюдната Евмолпия и завзема цитатеделата на хълма Иван Вазов/Небет тепе/.Така днешния Пловдив става Филипополис.Възниквал голям проблем.С изключение на няколко немощни старци,десетина жрица на любовта и няколко заблудени песа градът пустеел.Тогава моят пра-пра-пра и още 12 пъти прадядо Епаминонд дал съвет на цар Филип.Да извади от македонските затвори всички престъпници и да засели новия град .Появили се и булки ,любителки на силни усещания пожелали да споделят денят и нощта на града.Така се появил и нощния Понеропол/град на престъпниците/,а моя пра-на 15 степен дядо става първия му кмет.Така оттогава в мен тече изобретателна,лукава и най-вече отмъстителна жилка.Пиша тези редове заради поредната порция помия която се излива във Фейсбук срещу мен и моя сайт.Умело дирижирани от подозрително близка до мен лява ръка,няколко поувехнали моми бленуват за схватка с моя скромност.Не зная дали ползват чужди снимки от Вог,но писането им е смешно и жалко.Дали са от Алфатар или Вануату,техните коментари ме амбицират да напиша тези редове.Защо така решиха,че някой ми диктува какво да пиша.По-вероятно е те да пишат под нечий суров поглед.Или както е във вица“Съпруг се приближил тихомълком към жена си,която чатила в Мрежата със „своя приятелка от Университета“.Прочел зад гърба на развълнуваната си съпруга чата и въздъхнал тихо.Пребледняла жената се обърнала и промълвила“И сега какво?“Мъжът бодро казал“Втория ред,четвъртия ред и целия пети абзац“.Явно мокрите сънища на тези моми достигат до платените канали за възрастни,които всеки път изчервени момичета от офисите на Близу се опитват да ми пробутат.Пукането на наближаващия финал на биологичната им сага ги кара леко да озверяват и силно да мразят всеки  и всичко.И най-вече това което шава.Вече им казах.Ако има нещо да ми кажат-Знаят сайта ми,знаят телефона ми-да ми се обадят.Такива предпазливи из-пълнения в социалната мрежа наподобяват скоковете на мишеглавите мартишки на Мадагаскар.Отново смятам,че някой близък до мен човек умело дирижира Арията на клеветата .Не смятам,че имам пристрастия към даден клуб или човек,но вече имам предубеденост към определени хора.С удоволствие съм помествал,публикувам и ще разпространявам в целия свят всичко радостно,вълнуващо и безценно в представянето на българските плувци.Ще пиша за всяко едно дете,всеки един юноша,младеж или девойка ,за всички български плувци,които разнасят славата на родното ни плуване по света.За качеството му се мери по спечелените златни медали,купи,отличия,рекорди и по публикациите в световните медии.Скромна част от които е и моя сайт.Затова всички злобари,завистници,мишоци и „приятели“няма да могат да ме отклонят от моя път.Пътят на истината.Нека всеки един завистник да ми пише кое в моите публикации не е вярно.Всеки един факт е отразен в протоколите и не съм писал нито на йота встрани.“Завистта не знае почивен ден“Това е бил девиза на Понеропол.Мога да ви гарантирам,че удоволствието от общуването с всяка мома или булка ми доставя необикновено преживяване.Особено с тези,които предпазливо бягат от моя скромност в социалните мрежи.Така,че кураж и ви чакам на телефон 09001ххххххх с 40 импулса в секунда.Анонимността ви не е гарантирана.И накрая.Не се опитвайте да ме правите класик.Ще вземе да ми хареса.Просто не сте уличили планета и индивида.РУМЕН АТАНАСОВ

Вашият коментар

