БЪЛГАРСКОТО ПЛУВАНЕ-осемнадесета част ВАРНА -с РУМЕН АТАНАСОВ


Румен-Атанасов1Поредната 18-та част на епопеята“Българското плуване 2015″е свързана с пристигането ми за първото състезание у нас за тази година във Варна-„Денят на дългото плуване“.Някаква манна ме обхвана и взех нощния трен до Варна.Цъфнах рано сутринта на басеин“Приморски“брулен по пътя от силния морски вятър и намокрен от неочаквания дъжд.В Пловдив от векове не  е валяло и моя скромност тръгна без чадър.Моята поява на басеина накара част от публиката за позеленее от радост,а други, разпознали ме да припаднат от еуфория че им идвам на гости.Браво на всички участници,браво на организаторите от КПС“Черно море“и на Снежана Пенева.Неотразим в отразяването на стартовете беше и Наско Георгиев.Доста публика,много емоции и пърхащи от студа сладурани изтривани след старта от грижливо развълнувани мами и авторитетно коментиращи татковци.Скътах се в най-незабележимата висока част на трибуната и с интерес наблюдавах състезанието.Седемте варненски клуба показаха много настоение и желание за доказване.Протоколът от състезанието може да видите на сайта на Атанас Георгиев-http://www.varnaswim.com С удоволствие наблюдавах надеждите  на варненското и на родното ни плуване-Виктория Тодорова,Наталия Юницка,Валентин Филипов,Цветин Георгиев,Азра Янък,Антонио Петров,Стилина Иванова,Божидара Орленко,София Иванова,Антони Моралийски,Бояна Кирчева,Ивет Шумкова,Ани Филкина,Арсени Бекетов и други.Радвах се на варненци и ми беше тъжно за спрялото време в Пловдивския басеин.Отсъстваха Василики Кадоглу,Калина Николаева,Филотея Димитрова и Дениел Нанков.Видях сред публиката и Георгия Кадоглу,която с интерес наблюдаваше плуванията.В коридор плуваха по две деца и това съм го наблюдавал и в други места.Победителите и призьорите бяха наградени с грамоти на фона на подобрилото се време и плахо показалото се слънце.На връщане хапвах едни кебапчета ,а на емлематичната гара пих кафе и кола и в момента пиша на таблета,който ми е подарък за Коледа от един от най-добрите ми приятели в живота и работата.Хубавото е,че имам и други приятели и приятелски семейства,които не ме оставят на мира от желание да ми помагат.Жалко,че нямаше пловдивски деца или тези от Русе защото така щяхме да се засечем с Александър Конкеев.Той более за възродения „Ирис“ и с интерес следи водната топка на „Локомотив“в родния си град.Разбира се стига да не беше заминал за Главиница да наглежда 10-те дка.кайсии,които са зестра от жена му.РУМЕН АТАНАСОВ

Вашият коментар

