БЪЛГАРСКОТО ПЛУВАНЕ-ОКСИМОРОН ОТ СТРАСТИ,РАДОСТ,СЪЛЗИ И РАЗЛЪКИ-втора част с АЛЕКСАНДЪР КОНКЕЕВ И РУМЕН АТАНАСОВ


SСтигнах и до ЧИТАТЕЛИТЕ !И най-вече ЧИТАТЕЛКИТЕ !Обикновено те са елита,цвета и аромата на сайта.

The Righteous Brothers – Unchained Melody 1966 – YouTube

Както всяка Коледа така и тази получих доста поздравления и пожелания от моите читатели.“Здраве,късмет и лично щастие!“.Всяка Коледа и всеки Великден приятелско семейство винаги ме поздравява с малки,но топли и сърдечни подаръци.Мои добри приятели ми оказват прекалено голямо уважение и внимание и това често ме притеснява.Затова,че не мога да им благодаря подобаващо.Според мен!През годината имаше и други читатели.Техните кратки и убийствено логични писма допринасят за създаването на непрекъснато лениво напрежение и затъпена прецизност в работа на екипа.Обикновено моя скромност ги четеше с истинска наслада и се опитваше да отговори.И последваше нова  канонада от касетъчни бомби,бездимни гранати и бутафорни стрели.Най-често те са за да коригират една или друга неточност,неправда или забележка върху бележка.Не,че ми липсваха,но друго си е писмо от разярена майка.Тя ,като кълвяща орлица ,защитава 32-рото място на чедото си и скача на всичко живо и напечатано пред очите и.“Защо не споменете за моя син или моята дъщеря,а пишете за Портокалчо или Ананаска“.Старая се да отговарям епистоларно,но думата още повече разярява недоволната и незадо….майка и върху скромното ми жилище се изсипва ураган от намеци,натяквания и спомени от нейната сватба.Или пък друга мама впечатлена от стила на детето си и усетила колебанието ми за това решава да ми отмъсти.Най-често това е с обвинения в моята некомпетентност,безочие и липса на желание да усетя туптящия гений наречено нейно дете.Вярното е ,че имам две очи едното от които е повредено.Огънят в устата и сърцето на разлютената и разгневена мама е толкова силен,че клетата ми камина с която се отоплявам през зимата сама се пали.От страх!Разбира се има и много ,прекалено много доброжелателни писма.Няма да цитирам имената на тези,които ми пишат за добро и зло.Много интересно!25 години от падането на комунизма,25 г.вече дишаме свободно и пак….страх.Вие дишате ли свободно или пак се плашите от споменаване на името си?Защо ли?Най-вероятно от гнева на Олимп.Там ,богопомазаните и порфирогенетите следят публикациите в сайта ми и а, някой  ги е критикувал,а са изсипали огън и жупел върху него.Не мога да повярвам“Не ми цитирайте името!“Боже!Да не вземе някой ще ви го открадне.Мъже по на 40-те години и жени на богородична възраст ги е страх от споменаване .Явно 500 годишното турско робство и последвалата патриархална прикритост в семействата ни ни висят като дамоклев меч.Учуден съм на редица писма писани от фалшиви адреси и под измислени имена.Като чели ще тръгна да звъня по вратите им и ще се опитам да ги ухапя по ръката за това!Какво по-подло и по-мизерно от това да хулиш,присмиваш и критикуваш прикрит зад фалшиво име.Разбира се компютърния гений Вальо Балкански ,който има диплома от Преторианския колеж в столицата на Бурунди Буджумбура и стаж в завода за автомобилни тасове в  делтата на реката Лимпопо и самоук спец по IP технологии веднага разкрива тези герои.Така както гражданката Щ,носеща артистичния прякор от 4 букви  висна като прани гащи на простора в Люлин .Тук Александър Конкеев ми викаше да не се занимавам с „Таньо Черноморски“,“Непознатата“или „Афродита“,а просто да я наречем за Месалина.Това беше повод Вальо да си припомни нейните подвизи в античен Рим.Получих и писмо от едно момиче на виновна възраст,която си позволи уличен език с мен.Няма да и отговорям,защото не  е редно .Това оставам на възпитанието и.И по-точно защото го няма.Тя така и не направи усилия да ми  се извини!Много често си пиша с приятели от различни градове на България и чужбина.Чувам много стойностни и компетентни мнения.За съжаление те остават казани и недоизказани.Най-често ми пишете за някой рекорд и техните одобрявания от БФПС.Как така рекорди от Новия свят биват светкавично одобрявани,въпреки че не са в календара на ФИНА.Ама „Те били в календара на Американската федерация“.Е,и?Защо тогава ощетяваме децата поставили рекорди в Скопие или Сърбия на състезания,които не са в календара на ЛЕН или БФПС.Нямам никаква възможност да влияе върху решенията на Олимп.Там всичко е решено предварително.Най-напред в класацията на читателите ми стои Варна.Този град с нароени знайни и незнайни плувни клубове тупти,пращи и се цепи по зле зашитите шевове. Както сватбените рокли обличани от мамите една-две години след сватбата.Пустите му мазни манджи и проклетите опити да натъманят вкуса на тас-кебапа на свекървата.А,ТЯ

Песента на Star Wars + видео / VBOX7

често,често идва в дома,оглежда лицемерно праха по шкафовете или непраните мъжки чорапи и кънтящо глухо шепне на уплашения си син“Нещо си поотслабнал“.Та,варненки са незаменими в кръговрата на сайта ми.Винаги прекалено изискано облечени и сложно изразяващи се,те организират буреносни облаци или откриват чисто небе пред мен и моята работа.Бих посочил 3-4 активни имена,но тяхното осветяване ще предизвика гневна и ревнива реакция на останалите.София е втора!Прекалено еманципираните читателки и относително заетите ми читатели  от новопрестолния град се хвърлят в равностойна битка и се опитват да ме завлекат в „Залива на русалките“.Най-често се изявява един мой лют приятел с незаменимо отсъствие.Неговите гигантски писма ,писани с примка на краката и топузи по ръцете ме трогват,очароват,плашат!А драматичния финал ми действа като приспиващ глъч.Въпреки това всеки един ден без появата му в Мрежата е загубено време за нея.За МРЕЖАТА говоря!За гражданката Щ вече казах.Тя,вероятно уплашена че е разкрита си събира отново армията на орките и в най-невинния момент-пълнолуние или новолуние ще ги изкара от Долния свят.И,кой,кой насреща!Моя скромност!Имам и няколко майки-читателки,които се появяват на пощата ми като торнадо,отнасят се зле с моя клет скърцащ и пукащ компютър и стреснати от новия ми монитор се оглеждат в пълния си блясък.И те са като всички жени!Обещават и бягат!Чувствам как Вальо Балкански си спомня за своя таблет,вкаран на едно топло и туптящо място по време на състезание и изкаран от там забързано двусмислено и за неудоволствие на носителката на фона на изкусителен смях и силен приклякващ гъдел.Или Александър Конкеев,който често,често си спомня за манекенските форми на жена му Катя като студентка в Свищов и невинния и намек“Пиленцето каца веднъж на рамото“.На трето място са читателите ми от Пловдив.Най-после времето тръгна и в Панаирния град.Обикновено появата ми на басеина е доста церемониална и родителите се притесняват да говорят с мен.За разлика от другите градове в моя роден Пловдив контактувам с бащите.Тях не ги е страх от съпругите си да ми поднесат малък или голям подарък.Явно в Града на Тепетата командват мъжете.Дали?Прави ми силно впечатление компетентността и логичността на техния изказ и широките им познания върху плуването.Е,от време на време споменават“Така каза жена ми“!Но от време на време,а не постоянно.Много активни са читателите ми от Благоевград,Пазарджик,моите добри приятели от Стара Загора,Севлиево,Велико Търново,Русе/там Сашо Конкеев държи здраво /,Бургас и Велинград.В края на епохалния преглед достоен за събрани съчинения по картинка се надявам,че новата 2015 г.ще запази добрия тон и ще притъпи ритъма на недоволството сред така красивите плувни майки!Тези майки,

Силви Вартан Тази Вечер Аз Съм Хубава / VBOX7

които създават атмосферата,аромата и апотеоза на всяко едно състезание.През лятото видях на вратата на един лекарски кабинет следния надпис“Почукайте!И ако чуете „Да“- не  влизайте“!!!!Ах ,тези жени!Колко вопиещо невинно не можем без тях!

It’s now or never – Elvis Presley –

А те виновно без нас????ПЛУВНИТЕ САЙТОВЕ И КОЛЕГИТЕ ОТ БРАНША.Нека да има и за трета част от общо 76-те „Преглед на Българското плуване“.РУМЕН АТАНАСОВ И АЛЕКСАНДЪР КОНКЕЕВ

Вашият коментар

