swimrecords and rankings

Втори ден на турнира“Св.Никола“-Ниш-50 м.с РУМЕН АТАНАСОВ И ПРИЯТЕЛИ


Румен-Атанасов1Тези мои приятели!Всичко около мен е един вихър,едно кълбо,един възел от хъркане,скърцане със зъби,плачене нощем,кошмари от сънуване на съпругите им,ядене на аванта и кьорсофра и най-вече нашето назабележимо,но историческо присъствие на басеина.За разлика от нашите деца,нашите пораснали момиченца и момченца,които отново и отново творят история.Радвайки ме с цяло сърце и душа.На моите читатели ,които ме питат за момичето,което си позволи към мен език от улицата ще отговоря“Не!Не е тази за която ме питате!“.Още малко ще изчакам да ми се извини!А в това време басеина кипеше.Най-многобройните групи на Дамини,Астери/направили вчера 92 старта/,на Младост 91,спретнатите групи на Спринт и Атомик.И…появята на Вальо!Нагизден като циганин на годеж и с грейнали от мъка очи той изплува така както вчера отплува.Покаян,хапан,дъвкан,изплюван и пак нахапван по ръцете.Имам чувството,че се борил с ранен леопард или измамена /не е тази думата,ама заради малките ми читатели е тази/жена.Сашо Конкеев внимателно заши браздите с една леко ръждива губерка,дар от тъщата  му от Главиница ,поля обилно раните с кафе и леко се подсмихна“Ех,мерак!“.През това време 50 м.св.ст.-мъжеПепи Божилов Омега 01 постигна 25.19 и за една бройка не би своя рекорд за младша.Все пак ще го чакам на финала.Мартин Желев-Дамини с 24.77 влиза в ТОП 10 на България.50 м.св.ст.-жени-Браво на Диана Петкова-Спринт-28.05 и Бояна Кирчева-ПСК Ч.море-28.49.И те финалистки.50 м.гръб-жени Отличен за Габи и Диди/чакам силното им плуване на финала/ и Вася-35.75 .100 м.бруст-мъже-Респектиран съм от стилното и много технично плуване на Михаил Петров-Левски-1.11.24.Чакам Матю и Иван след обед за вземат медалите.

Вашият коментар

