КАРТАГЕН,БРУНО!ПОМНИШ ЛИ КАРТАГЕН!-мнение на РУМЕН АТАНАСОВ


Румен-Атанасов1Моят редовен поразпалил се читател  Бруно ми изпрати гневно писмо.Ще го публикувам изцяло и без редактиране.Сигурен съм,че първата му работа след като се е събудил да ми прочете сайта.Ей така!За отскок!За начало искам да му кажа. Не аз започнах Бруно.А ти!В ТВОЯ ПРОФИЛ ВЪВ ФЕЙСБУК НА 20 ОКТОМВРИ!ЗАЩО,БРУНО?КОЙ ТЕ НАКАРА?С КАКВО РАЗЛЮТИХ ТВОЯТА ЛЮТА ОСОБА?ЧИИ ИНТЕРЕСИ ОБСЛУЖВАШ?.С КАКВО ТЕ ЗАПЛАШИХА?ПОМНИШ ЛИ ,ЧЕ ТИ МЕ ПИТА ТАКА ПРЕДИ ВРЕМЕ.СЕГА ДОЙДЕ ВРЕМЕ АЗ ДА ГО ПОПИТАМ!Помниш ли,че преди 100-тина дни ти ми предложи да прекратим престрелките си.И аз се съгласих.Изневиделица отново ми скачаш.Да съм ти споменал някъде името  в статия“Хищници в тихи води“.Помниш ли,че ми пращаше материали срещу БФПС.Които аз не публикувах защото сайта ми не е разследващ.Отказал съм публикуването на подобни материали и на други читатели.Само че ,драги Бруно, няма да ти мълча,ако ме нападаш .Хич,ама хич не си познал!Така както ти мълчи БФПС.Просто не си кацнал на правилната планета.Не си имал работа с „даскал“.Мисля,че подигравката ти ме засяга доста.Както и другите намеци и вменявания сред читателите ми за начина ми на живот!Ще се поразровя за твоя!Бъди сигурен.Защо пишеш не до мен,а във Фейсбук където нямам профил и се надяваш да не мога да ти отговоря.Дали не звучи малко подличко.Защо не ми писа на пощата,а си решил да се докарваш в социалната мрежа.Налазват те  разни меганастроения и решаваш да се покажеш колко си велик.И да си развяваш байряка.Моли се да не се регистрирам във ФЕЙСА!Че нали ти е ясно…..Пак ти казвам!Не си познал.По никакъв начин не можеш да се съревноваш интелектуално с мен.Ако нямаш бяло знаме-почвай да шиеш!!!ХАЙДЕ ДА ВИДИМ ДАЛИ ЩЕ ПУБЛИКУВАШ МОЯ ОТГОВОР В ТВОЯ ПРОФИЛ,ТАКА КАКТО АЗ ПРАВЯ С ТВОЕТО ОТКРОВЕНИЕ?Освен това ми е чудно защо във всяка критична статия се припознаваш. Лично ТИ!Разбирам трудностите ти,но ти прекрачваш добрия тон!Дори лошия!Не съм удивен,че нито веднъж не си писал по повод публикувани материали за представянето на други отбори!А само търсиш някъде да се мерне сянка подобна на твоята.За да се разпознаеш припознавайки се!Някога да съм публикувал твоя статия и после най-мистериозно да я сваля??Защо не скачаш на тези които те унизиха?Защото те е страх.Що се отнася до парите,драги приятелю!Мъча да си свържа двата края.Да не съм богат.Дори може да се каже,че не си позволявам никакви разкоши.Пиша на подарен от мой приятел компютър,понеже стария ми пукаше сериозно.Същия човек ми подари и нов прекрасен монитор!Прати ми и уникален GSM.Има и едно приятелско семейство,което също ми помагат според възможностите си.И то срещу нищо.Да,Бруно!Има  и такива хора,които ценят труда ми.Парите ми са малко от една“даскалска заплата“.Е…..Те за това продавам ранглистите.Направени с моя достоен труд и нито за момент не се срамувам.Гордея,че съм най-добрия плувен статистик на България.Не треньор,Бруно!не мога да бъда такъв.Пък и не искам.Аз съм Статистик.Защото признай,че няма по-добър от мен в това !Тези „срамни пари“,приятелю!А сега си спомни  Картаген и държавата в която се намира.Нали  помниш,че не аз бях там!В твоята гневна статия ти ми прехвърляш всички земни и неземни грехове.Позволяваш си да ми правиш анатомичен разрез как да печеля и да коментираш неща за които си нямаш и понятие.От професионална ми работа.Драги приятелю!Нямам никакви контакти с БФПС,пък не желая!Това ме прави напълно свободен и мога да преценявам всяко тяхно действие-правилно или неправилно.Но според мен!Може и да съм грешал!И то често!А ти,Бруно!Твоите саги с Федерацията въобще не ме интересуват.От БФПС не са ми дали и една стотинка!И няма и да ми дадат!На ако решат,че досегашния ми труд в полза на плуването си заслужава финансово поощрение-ще ги взема.Но само срещу моята работа вече 30 години.Бившия генерален секретар Стефан Златаров ме покани като рекордер на Европейското в София и ме изпрати във Виена и Братислава като водач на турнирите.Той просто оцени работата ми..Винаги бих подкрепил действията на БФПС по организиране на международен турнир ОПЕН и по изпращането на наши състезатели на значими шампионати.Бих го подкрепил за смелостта с която работят при недостига на пари и нарасналите разходи за състезанията.Кога друг път нашите състезатели са поставяли толкова много държавни рекорди,някои от които са от четвърт век.Явно системата работи въпреки наличието на редица недомислици.Шеговития ми тон на статиите ми те дразни.А има ли нещо което не те дразни!Наистина не знам да печеля,а ти?Спомни си Картаген и държавата в която се намира.Помниш ли за сенките на Хаздрубал,Ханибал,Харсипал и другите герои,които не ти говорят нищо. Някога да съм ти давал съвети как да тренираш или насочваш спортната форма?В знак на доброто ще сваля трите критични материали в които ти се припознаваш.При бъдещи такива ще фигурира предупреждението“Това не се отнася за Бруно!„И ако отново се припознаеш някъде си спомни Картаген,драги приятелю.Оставам с най-добри чувства.Надявам се ,че от мен си научил за Световното младежко първенство в Сингапур и ти желая успешно представяне там.И ако решиш някога да наостриш отново перото си не се занимавай с мен,моите приятели,сайта ми и всичко което те дразни.Нищо лично,приятелю!Освен директния тон има и новоезик.На него често пиша.Пък ти все се припознаваш!Защо ли?Ако толкова те дразни,че ме четат от Шри Ланка ще ги помоля заради теб да не посещават сайта ми.என்னை புருனோ படிக்க கிண்டல் வேண்டாம்!/на тамилски/मुझे ब्रूनो के लिए पढ़ा तंग न करें!/хинди/મને બ્રુનો માટે વાંચી પીંજવું નથી કૃપા કરીને/гуджарати/!Рахат ли си вече??Почувства ли облекчение???Ако продължаваш да ме нападаш ще има и още 50 части повествования .На това съм цар!И накрая „СПОМНИ СИ КАРТАГЕН,БРУНО!“.С НАЙ-ДОБРИ ЧУВСТВА И ПОЖЕЛАНИЯ ЗА УСПЕХ В СКОПИЕ ОТ РУМЕН АТАНАСОВ  Следва писмото на Бруно до мен от снощи,което поради гняв не е подписано!ОСТАВАМ БЕЗ КОМЕНТАР УНИКАЛНИТЕ ИЗРАЗИ,ДУМИ,ЗАКЛЮЧЕНИЯ И ЗАБАВНИ САМОТЕРЗАНИЯ НА ЧИТАТЕЛЯ Б. Значи , Румене ти тотално прекрачи някои граници !
Защо си мислиш че като пишеш за хората те да нямат право да ти отговарят…това не ти 85-та , та така и аз по повод “Хищницити в тихи води” , които явно визират мен ти отговарям. Ти ме целиш , аз ти връщам топката…щом за теб най-черният дявол в българското плуване е някакъв баща който си тренира децата , постига резултати и скача на крадците , то това си е за твоя сметка. Ти ,Румене си точно като тях…не те интересува българското плуване , а си гледаш собственото добруване , намираш си измислени врагове и си водиш безмислените битки. Всъщност “Дон Кихотът” си ти , щото си намираш измислени и несъществуващи врагове , а аз се боря с реални , силни и с пипала противници. Ти пишеш празнословия , а аз прилагам документи , снимки и доказателства за това за което се боря. Ти скачаш с перото на всичко дето мърда , а аз водя дела , печеля ги и изграждам гражданското общество. Ти обиждаш и нараняваш критиците на Олимп и обратно ги пазиш когато има явни факти за техния непрофесионализъм.
Изкарваш ме комплексар , на амбразурата , съмнявам се във всичко , съветски пехотинец , гризан от съмнения , стоя върху папки с листа (това е донякъде вярно) и какво ли не още…!? Обиждаш ме , хвърляш на читателите си хули срещу мен и въобще не уважаваш дойстойнството на хората. Това е все едно , аз да почна да твърдя – Румен е пянка , пие и пише , леко е луд , получава средства от федерацията за статистиките си , Вальо Балкански е измислен герой , Конкеев е измислен герой , представя се за различни автори и др. под. Да съм писал така за теб ? Не ! Чашата прелива когато пишеш и четат в сайта ти от Шриланка и къде ли не – ”Бруно? Който опищя орталъка за пари и всяко споменаване на финикийските знаци го кара да се чувства като ударен от мълния.” ….” като тези 17300 лева за които ти се опитваш да вземеш от федерацията,но не ти ги дават.”
Румене , това си е достойно за дело , даскале…Как можеш да ми вменяваш абсолютно неверни неща !? Да ЛЪЖЕШ и ПОДВЕЖДАШ читателите си !? Винаги когато пиша или говоря за пари в плуването – дебело подчертавам че ПАРИТЕ ОТПУСКАНИ ЗА ПЛУВЦИТЕ СА НАРОДНИ – наши , на обществото! Те не са на “Олимп” , не са на приятелите от южния град , не са на “фамилията” , не са на даден софийски клуб , не са на управата на БФПС. Те са на ОБЩЕСТВОТО и са предназначени за развитието на българските плувци от масовката до шампионите !! Това няма да спра да го повтарям ! На мен ми е ясно че докато има каменни глави като твоята , които са свикнали всичко да става според силния на деня и се движат покрай ясли , схеми и клики , трудно ще се възцари нормалноста . Но , това нормално , гражданско разбиране на нещата все някога ще се наложи – НОРМАЛНОТО ще преодолее СТАРОТО и шуробаджанашкото ! Всичко е до време , аз искам да стане по-бързо , както вървят процесите в Държавата , а ти дърпаш старото , стоиш си във времето на бай Тошо , който раздава басейни на заслужилите. Призовавам те , като си казал -А , да кажеш и -Б , къде съм ламтял и искал пари от федерацията ? Как пък измисли 17300лв. ? Това пък от къде дойде ? На теб ти се преливат различни цифри и разговори с мен и други хора ! Единственото което тази цифра знам че е , това са парите отпускани на олимпиец на година за подготовка за Олимпиада. Ама какво общо имам аз с това , държа да го посочиш ! Не приложиш ли факти и доказателства кък сам опищал орталъка за 17300лв. и то да съм ги искал от федерацията – то тогава си явен лъжец и играеш тъничко за управата.
Единственото което съм писал някога за пари е някаква индивидуална бланка за елитен спортист , която БФПС ми връчи да попълваме и в която , случайно или не липсваше графата – “колко пари ви трябват” !? Понеже трябваше да внеса корекции за клубна принадлежност и постигнати Национални рекорди , се наложи да я попълня наново и тогава с изненада открих тази графа , която фигурираше в бланката на ММС , но не фигурираше в бланката на БФПС ! Ама сумата която написах не беше 17300 лв. ! И защо да съм опищял орталъка или да съм искал нещо ? Хората от ММС ни питат изрично – колко ви трябват и всеки си отговаря ! БФПС – не ни пита – колко ви трябват ! (щото липсва цялата графа). Демек не пищя орталъка , а отговарям на въпрос зададен ми от ММС , а не от БФПС ! Ти , какво? Накланяш ме да не им отговарям ли ? Това ли ще да е да не ламтиш за пари ? Те ме питат (министерството , не федерациятя) колко ти трябват , а аз понеже Румен ме изкарва плачльо ще остана горд и няма да им отговарям !? Или ще пиша –нула лв. ми трябват , да не ме изкара Румен в сайта си – печалбар!? Разбира се пари нямаше и няма! Та това е относно “парите” , дето ги нЕма…
Сложил си си цена на ранглистите…ама прави каквото си искаш ! Ако щеш ги продавай за 1000 лв. Аз ти казвам как действат хората по широкия свят , не в социализма , това пък от къде дойде…!? Сайтовете печелят от реклама и влизания в тях ! Евентуално чрез СМС-и , като фотографите и рядко чрез продажби. Това че ти въобще не си в час как работят печелившите сайтове , не значи че не е вярно. Пък и как ранглиста за 2014г. , като не е завършила годината ? До 31 декември има още десетина състезания само в нашия регион. Ако правиш някакъв гръцки вариянт – до септември , това е друга тема. Пък и ти в първата статия с “хищниците” се цупиш че не купуват ранглистите…Това си е пазарна икономика , човече ! Търсене , предлагане , въпрос на качество , цена , конкуренция …Като не купуват , променяш нещо. Били трудни- ранглистите , само ти ги разбираш тези работи , ние да не се месим…какво да ти кажа !? И на мен ми е трудно , ама не те занимавам колко плащам за такси , карти , билети по басейни , за апове , витамини , клинове , турнири , и какво ли не още. Бачкам си и в свободното си време също се ровя из световните резултати.,.да не ми казваш че е забранено и ние да следим световния спорт… Спирам да те уча , оправяй се както знаеш. Честно казано , все ми едно какво правиш в и със сайта си. Имам достатъчно грижи на главата.
Сега , нещо много смешно. Правил съм много правописни грешки !? Ок , сигурно отчасти си прав , бухам запетайките в повече , понякога изяждам някоя буква , но нали знаеш – аз съм “г-н Никой” , както казва нашия върховен председател , простено ми е. Нали ме разбират хората , ще ги помоля за извинение и то ще се приеме , защото нямам претенциите на голям ерудит. Пък и от 3-4 години съм леко “кьорела” , сложих цайси и установявам че и това понякога допринася за неправилното писане. Обаче , Румене смея да твърдя че те бия отвсякъде по правопис ! Ако аз правя 2-3 грешки в едно дълго четиво , то ти биеш рекордите с по 6-7 грешки в доста по-къс материал. Пък и аз знам че се пише “във” преди дума с Ф или В , пък ти си го пропуснал това във втори клас. Лошото е че си даскал , ама какво от това…цялата ни държава скърца , какво от това че учител претупва “във” и “със”…Така че не отваряй тази тематика че ще се изложиш..и то сериозно!
Това с Остап Бендер , нещо не се вписва в нашата полемика или пък аз съм много глупав и не го вдявам !? Аз го разбирам , че аз съм Паниковски , дето го маризят , пък ти се явяваш като Остап –сеирджията…не знам гордееш ли се с това , не ми става ясно.
Друго готино – пиша в ПБПС (за теб придворния) , пък те ме отрязват щото сервилничат и видиш ли все опирам до теб и ти ме приемаш на драго сърце. Значи истината е следната и двата сайта – твоя и ПБПС , не публикувате никакви сериозни , критични материали по повод , за мен вредното управление на БФПС ! Те търсят , по техните думи все добрите новини , пък за теб не знам къкво търсиш. Единствения свободомислещ и свободен сайт е -“Плуване.нет” ! Където , като знаеш ми поместват писанията. Когато пращам нещо и на вас с ПБПС , то гледам да не е толкова критично , да не се скандализирате и да не ви уплаши. И ви редувам , за да не се обиди някой ! Нещо с техническа тематика или организационно и въобще по-меко. Правя го точно защото си мисля че искате и адмирирате произведения от чужди , реални хора , свързани по някакъв начин с плуването. ПБПС –казва искаме плувци да пишат за плувци , пък ти сто пъти си ми казвал – пиши при мен! Сега излиза че нещата стоят доста по-различно…Така че аз официално ви отсвирвам , така да се каже , вие сте много плахи , меко казано и мисля че няма никакъв смисъл – аз да ви се натискам , щото в един момент искате материали , пък после да ме редактирате , триете или да ми се подигравате , като в твоя случай.
Това “Бруно” , не съм си го измислил аз , а ми е от детсвото прякор , моя близък приятел -някога от детските години , така познатия К. Минковски ми го измисли още докато бяхме сополиви хлапета и защитавахме махалата на 5-те кюшета от варварите от другите махали.. .другия бандит беше ПищаХуфнагел или само Пища , не си го обичах дълги години като прякор , но някак си се наложи и вече ме кефи , така че сори Румене , не мога да си избягам от миналото за да се успокоиш. Бях си казал да не се занимавам с теб и ето че пак ме вълече в глупави дискусии , в това си цар. За това ти предлагам , не се занимавай с мен и творчеството ми , пък аз няма да ти досаждам с писания дето искам да публикуваш в сайта си. Демек прекратяваме комуникациите си един с друг , ти ще се успокоиш , пък аз ще си спестя бая време да ти отговарям на лъжите. Занимавай си се с ПБПС , с гражданката Щ , с ранглистите си и ме остави на мира…Тава го пиша за пореден път…Въобще няма да проверявам за грешки 
П.П. Това с клуба си е моя , лична работа , трябва да изпиша кофа с мастило за да опиша проблемите ми със стария клуб и спокойствието и разбирането което получих в новия. Пък и на много родители и състезатели които уважавам ще им падне устата от изненада за някои неща , а не искам да им причинявам такъв стрес.

Вашият коментар

