swimrecords and rankings

ИМАЛИ ПИЛОТ В САМОЛЕТА?-гневно с ВАЛЬО БАЛКАНСКИ


ИМАЛИ ПИЛОТ В САМОЛЕТА!

ВАЛЬО БАЛКАНСКИ

Ха сега, недей или дей Гого. С редактора на сайта доста сме спорили за и против длъжността селекционер (треньор, шеф на треньорската комисия по плуване към БФПС). Та да си дойдем на думата, да си дойдем на мисълта; хамлетовия въпрос „Да бъде или да не бъде?”
Но преди да си дам мнението и аз малко ще се похваля какви ги свърших това лято. Бях на почивка в хубавия плувен град Сандански. И без да искам попаднах на курсове за Водни спасители и един много отзивчив инструктор. Може би защото щях да си платя. Та явих се аз на приемния изпит, а то плуване, блъскане с водата, а и да не ме издадете, басейна бе плитък и потичах по дъното и успях да влезна в курса. После си бях платил и всичко нормално, но тайно си изработих техниката да тичам по дъното и да имитирам плуване с ръцете. И така криво ляво станах горд „Воден спасител”. И от дума на дума подочух за едно училище там в района да прави курсове за специалност „Алпийско катерене”. И се озовах при Директора. Поговорихме и от се разбрахме да завърша за една… седмица. Та сега и имам и средно специално „Алпинизъм”, с тройка по македонски език(нали е близо до Македония). Та с две нови дипломи в ръка се поогледах накъде да захвана и на къде смятате вие. Като поогледам някой неща твърдо съм решен и аз да стана треньор в националния отбор по плуване. Що държавна пара ще падне- лагери, състезания в чужбина, лагери, преборвания, лагери……
След лиричното отклонение за, да се захванем за сериозните неща. Искам да помоля читателите да отворят саита на федерацията по плувни спортове и да открият някъде „Стратегия за ….”, до еди коя си година. Какво ще се прави, към кого ще е насочена, какви цели се поставят, какви задачи, с какви методи и средства ще се постигат. След като потърсите и евентуално, я намерите, потърсете някакви думи за селекция на бъдещи национали- плувци. Намерете някъде разширен национален отбор. Намерете някъде проекто национали. Намерете отчети и планове на националните треньори. Намерете някъде обсъждане на плановете на националните селекционери за съответния олимпийски цикъл, година или някакъв срок. Та кой да ги обсъжда. Кой да го направи. Една неочаквано добра комбинация 3 в 1. Нес кафе класик. Миш-маш. Трънки, та къпинки. Няма, и за какво говорим…… Пей си ми ти Пенке ле, ама кой си ми те слуша.
Та в тази треньорска комисия да задейства нещо, шефа и трябва да предложи в дневения ред. Да извика националните треньори и селекционери, демек себе си, и да поиска всичко. И кой да го обсъжда. Кой да му задава въпроси и да го коригира в нея. Само един, защото момчето има резултати както в конвенционалното плуване, вече и в открити води.
Та, аз за недей или за дей съм 50:50. Като знам кой се гласи. Не ми се мисли просто. Криейтъра на новата наредба която трябва да възроди българското плуване. Създателя на проекта GT-Racing, заради който сега няма мъжко и женско плуване.
Между другото наредбата е последното нещо което трябва да се направи. Първо да се избистрят целите. После да се определи целевата група. Според целите и групата, да се определят задачите. А в НАРЕДБАТА да се опише и напише как ще се гонят тези цели и задачи. Та каруцата вече върви, а коня не сме го купили още.
Та така с двете дипломи за какво да се боря. За треньор в националния ни отбор по плуване или …. Спаринг партньор на чуждестранни единоборственици.
Аз не ламтя, аз искам да бъда един нещатен сътрудник и да помагам креативно или не креативно- Агент с кодово име Менелай(с новите дипломи си го заслужих май името), а редактора на саита го предлагам за вербовчик с името Агамемнон!Остава да намерим Одисей,Аякс и задължително Андромаха!

 

Вашият коментар

