ОТНОВО БОРИС БОЖИЛОВ -БРУНО С ПРАВО НА ОТГОВОР


БОРИС-БОЖИЛОВ-БРУНО!

Право на отговор !
Де , бре де Румене , както казваше Славчо Пеев на Баш Майстора – “ И ти ще излезнеш специална личност” , това е в кръга на шегата ! Ма , защо си се захванал с мен , има толкова по-итересни неща в плувния живот на страната и извън нея , че си хабиш времето с мен ? Щом си демократ мисля че ще ми поместиш – правото на отговор и с това ми се ще да приключим темата.
1. Пиша относно твоите статии (не винаги!) , само когато се споменава името ми или името на сина ми , или когато тотално не съм съгласен с теб , въобще , ама никак не искам да ставам никакъв център на внимание , повярвай ми в това ! Редът какъв е – ти пишеш статия , а отдолу имаш поле за коментари. Свободните хора понякога пишат коментари , така и аз написах – сега и преди месеци 1 или2 пъти. Незнайно защо те се появяват за час , два и после се изпаряват ! Аз не съм ги трил , иначе защо ще ги пиша , явно е администраторът на твоя сайт . Сега , ако не си ти , а някой друг го управлява е друга тема. Мъча се да се сетя дали пък някаква техническа глупост да правим ти или аз , но не се сещам. Когато изчезнат , за да видят бял свят те политат в СВОБОДНАТА мрежа и готово – имаш отговор и коментар. Няма нищо лошо , става полемика , спор и така се ражда истината. Не си пишем на лични съобщения , щото и твоята статия не е лично към мен , а към широка аудитория , и когато считам че заблуждава хората , защо да не ти отговоря !? Живеем в свободна страна !
2. Споменаваш по мой адрес – състрадателно , страдално , ноктюрно , трупане на известност , център на внимание , омръзване и т.н. и т.н. Сега … искам да ти кажа , че и аз на себе си омръзнах , но в никакъв случай не пискам , не се жалвам или моля някой (по скоро БФПС) за нещо ! Тарикат мъж не писка , както са казали хората. Не получавам (аз и сина ми- нищо !) , не съм искал нищо ! , (освен тази случка с “Диана” в която бях подведен) , не се надявам да получим нещо , а и най-вероятно , ако ни се предложи – голяма е вероятноста да не приемем. Просто , почвам да съм тотално отвратен от системата и не искам да имам нищо общо с нея , докато не се реформира ! Иначе , понеже гледам че ти е интересно , след “мъже и жени” , почваме да си търсим активно спонсор и да придобием повече самостоятелност и свобода на действие. Вече , наистина опря ножа до кокъла , харчовете почват да стават сериозни и аз и моето семейство няма да се справим в бъдещите години без помощ от рекламодател и меценат , ако искаме да постигнем нещо сериозно. Има и друго – когато съм се обръщал , а често и без да се обръщам към хора или организации или стопани , (несвързани с БФПС ! ) на по-ниски нива или дори извън плувния живот винаги или почти винаги има съпричастност , разбиране и по същество помощ. Пример: бивш плувец в Щатите , ми пише и казва – “идвай ,приятел ще ти помогна с каквото мога” , друг , много утвърден човек от плуването: “виж , аз се занимавам с това и това на тази и тази позиция , ако имаш нужда , дай ще го свършим това и това , искам да съм ти полезен” става дума за чисто технически аспекти , трети човек с позиции ни предоставя нещо което струва поне хилядарка и ми казва “не го мисли , ще почерпиш” и т.н. и т.н. С две думи ние се оправяме , но ТАКА НЕ Е РЕДНО !
3. ТАКА НЕ Е РЕДНО ! Когато пишеш че се жалвам , излиза че има някакъв богат капиталист , който раздава на ляво и на дясно собствените си пари и ние , видиш ли пискаме че на нас не дава , пък на други дава. Не драги , ситуацията е много различна ! Фундаментално по-различна ! Парите за плуването идват от Държавата – която сме ние чрез своите данъци , стигат накрая до БФПС , която трабва да развива , спомага и т.н. (прочети устава на федерацията). Левчето от твоя , моя и на баба Пена джоб пътува , като си платиш данъка в хазната , от там в ММС и от там в БФПС и накрая трабва да стигне до плувчето – Пешо , Нанков , В.Христов и забележи другите 2000 регистрирани състезатели , малки и големи , силни и слаби ! Когато това не се случва , когато по трасето левчето отиде в друга посока ( или по-скоро 50 стотинки се търкурнат нанякъде) , тогва свободните хора (гражданското общество) се намесва. Длъжно е да се намеси ! Как става това : сигнализират се контролните органи – Мин. на финансите , ММСпорта , Сметна палата , Прокуратура и други. Какво им се казва – “Прощавайте , ама нещо сметката не излиза – идват милион , а се вижда примерно половин милион !? Моля вА направете нещо !” Или , идва Общо събрание и се задават въпроси – “Прощавайте , що се върнаха тези и тези хилядарки обратно в ММС” , “Къде са Центровете за високо спортно майсторство” , “Колко струва договора с “Диана” ? Елементарни неща – те са в реда на нещата , това е нормалния начин , това не е пискане – “дайте и на нас”! Това НЕ Е ЯСЛА !! Ясла беше до 89-та , когато те ни лъжеха че ни плащат , а ние ги лъжехме че работим. Сега конкуренцията е жестока в спорта и за да успяваш трябва и системата да работи. Когато тя работи на половин оборот – визирам милиона и половината милион , тогава нещата не вървят. Масовоста пада , резултатите падат , техниката се влошава , плувците бягат през глава в странство , жените стават готвачки и домакини и олимпийците намаляват рязко ! Яслата е където дойна крава – дои сукалчета теленца , те цоцат от цицките , по-силните се дореждат , а по-слабичките кучета ги яли. За бога , Румене… БФПС не би трябвало да е ясла ! Ако не го разбираш , просто не знам какво повече да ти кажа. За да ме разбереш ще ти разкажа пак една историйка: Стипендии за даровити деца –около 1600 лв. на година , получават ги златните медалисти от ДЛОП , раздават ги кметове и ММС. Не щеш ли обаче кметове и ММС се изхитряват , намират вратичка в наредбата и почват да дават само на деца 15 и нагоре години. Демек ощетяват моето дете , то е постигнало 10 –ки златни медала , но понеже е малко (тогава) го дискриминират. Хващам се и близо 3 години ги съдя , гоня , променям , стигам до президент , парламент , общ. съветници и не щеш ли накрая Комисия за защита от Дискриминация ги осъжда – променя тази несправедливост , 2013г. (управлението на Герб) се променят всички наредби , малките шампиони почват да получават помощите , тренери се радват , деца се радват , даже мой приятел шеф на клуб ми звъни и ми вика “сега ще те открехна на една възможност” , без да знае че съм я постигнал съвсем сам и може да ти звучи гордо но е моя заслуга. 2014г. обаче новата власт , пак удря резето този път го прави да не получават стипендии децата под 8-ми клас. Майка на известен шампион ми звъни –“а , бе какво стана отказаха ни” , и ето го гражданското общество – без да ми е до главата , понеже Петър вече е 8-ми клас , пак завеждам дело , пак ще извървявам гадния , скъп и трънлив път на дела , радправии , губене на време. Искам да кажа , че за да вървим напред някай трябва да свърши мръсната работа! Ако всички си го преместваме от единия крачол в другия и гледаме от страни , както е в настоящия момент , не виждам как ще тръгнат нещата. Така че Румене не ме обвинявай че шумя и вдигам аларма , това просто е сигнала към медиите. Това е просто част от борбата ми за промяна. И , ако ти и твоя “любезен приятел” сте твърде малки и слаби ще продължа към по-силните –телевизия , радиа , евроинституци и т.н. Времето тече адски бързо , както знаеш спорта е до време и всяко забавяне в промените , удря директно по наборите от 98 и надолу. Пък и не забелязваш ли от известно време някои промени за добро – връщат се пари обратно в министерството , кога е било това ? , пътува се много повече на повече турнири с повече деца , чистак –бърсак новичка уредба се появи на “Диана” , (предполага се че старата ще се предоставя за други състезания), сиреч има някакво раздвижване , започна отчасти да се вижда парите къде отиват и как се харчат. Разбира се далеч сме от прозрачноста и яснотата , но все пак…
4. “Моите пари отивали в твоите джобове” – така съм си мислел..!? Какви пари , какви пет лева !? Няма мои пари , няма твои пари , аз не получавм и няма да получавам , ти не получаваш и няма да получаваш (а би било редно) , те – дветехиляди картотекирани (без 4-5 ) не получават и няма да получават ! Аз твърдя -“ тя все пак се върти !” , ти казваш -“ а ,бре може и да е плоска !? ” и ме мяташ на кладата. Някаква си гражданка “Щ” , ми вменявала еди-какво си…Хал-хабер си нямам за коя дама говориш !? Кажи и истинското име и да се свърши веднъж за винаги.
С това слагам точка от моя страна , идват юноши-старша , мъже , жени , моля ти се съсредоточи се към тези интересни събития и ме остави малко да си почина !

Поздрав: Б. Божилов -Бруно

Вашият коментар

