СТРАДАЛНО НОКТЮРНО ЗА СЪСТРАДАНИЕ-коментар на РУМЕН АТАНАСОВ


Румен-Атанасов1Уважаваният от мен Борис Божилов -Бруно реши отново и отново и отново да стане център на вниманието.Вместо да ми пише лично,той се възползва от факта,че стоя далеч от социалните мрежи и реши да заложи на хелиоцентризма и да се прави на ментор във Фейсбук.Нямам намерение да си хабя времето и да влизам в полемика с него.Все пак изпитах страдално състрадание,когато четох неговото ноктюрно.Попаднал под аурата на една моя ревностна „фенка“,която изпитва зложелателни чувства към мен,уважаваният от мен Бруно твърди,че съм триел всички критични  коментари.Драги Бруно,май много искаш да станеш и  Джордано.Кога ти лично си писал коментарии към дадена статия в моя сайт и аз съм ги триел?Нещо си се объркал.Просто повече си чел и дори сънувал пасквила на „онази фенка“,която твърди това.Пази се от нея,защото доста хора са се опарили от нейния плам и най-вече нирвана.Нейното личното  отношение към мен,тази нейна жлъч се дължи на факта,че спрях да пиша хвалебствия за тях.Тя дори не смее да пише от истински електронен адрес,а от фалшиви.Какво значи това според теб?Винаги си бил добре дошъл в моя сайт,който има претенцията да бъде абсолютно независим.Никой не може да ми повлияе какво да пиша.Но пиша без да обиждам или засягам личното достойнство на хората.Това не е като надписа“Строго забранено“.Че е забранено-хубаво,но защо и строго?Та,единствения материал ,който не ти пуснах беше двутомника на твоята сага с БФПС по повод изразходването на бюджета.Честно не го четох защото ме заболя главата още на предговора на първия том,втория ред,четвъртата дума.Моят сайт е информационен,развлекателен,статистически и не е съдебен.Който не му е интересен,не го чете!Има ред и начин да публикуване на такива материали,съдържащи обвинения между две страни.Интересно с какво те дразня,че не смееш да ми пишеш лично,а разчиташ на хорското състрадание.Страдалец или не,честно не ме засяга.Беше по-мъжки,да ми пратиш този материал,а не да ме уведомяват мои приятели.Дали така не правиш опити за трупане на известност.Твоята битка с БФПС взе да омръзва.Хората сме такива,че винаги не обичаме на управлението и гледаме с силна завист на хората на деня.Така,докато ние не се качим на коня или седнем на яслата.Представи си за момент,че БФПС ги осени моментен проблясък и решат да ме назначат за нещатен статистик и рекордер.Е,тогава ще залея сайта ми с хвалебствия,ще виждаш навсякъде херувими и серафими,ще слушаш тропари и химни,ще ме виждаш в най-екзотичните кътчета на планетата, разкарван като куфар с делегацията ни.И най-вече ще падат парички,държавни парички.Така казваше за тях една моя бивша директорка.В един момент се събуждам облян в гореща пот и ето ме отново на улицата! !А,ако не знаеш „падането  от власт е като падане от кон“.Зная,че ме цениш.Знай и ти,че аз те уважавам много за твоята самобитност и работата ти като треньор на един от най-талатливите плувци на България.Такива деца се изграждат много трудно и с голяма всеотдайност.Както виждаш съм публикувал твоето обширно ноктюрно писано срещу мен във Фейсбук и дори не съм го редактирал.Нямам никакво намерение да влизам в полемика с теб,но начина не ми харесва.Предложението ми да стиснете ръце и да поговорите по-мъжки с Георги Данагалаков не е „лигавщина“.Така правят зрелите хора!Разбират се!Докога според теб ще продължи твоята битка с БФПС.Да речем,че дойде нов екип!Ще се промени ли твоето отношение.Ами тяхното?Разбирам твоята болка,че се пренебрегван и ощетяван/според теб/,но се замисли имаш ли и ти вина.Или всичко е кристално чисто при теб!Никога не съм се интересувал що за човек си,но явно ме заинтригува с това твоя нощна соната срещу мен.И тя е писана витиевато в социална мрежа !Защо реши,че съм човек на Федерацията?Аз съм на себе си и на никого друг.Федерацията не ми е дала и един лев за помощта ми към нашето плуване.Аз не съм и искал,защото зная,че няма да дадат!Не си мисли,че БФПС взима твоите пари и ми ги дава!И аз грабя,грабя и тъпча в джобовете.А ти според мен отчаяно търсиш известност.Намери я ,но не по този начин.Състраданието към страдалеца.Колко и милостив да е читателя има момент в който нещата омръзват.Това е тънкостта на момента,да усетиш отлива,да усетиш досадата,да усетиш стона“ех,пак ли тоя!“.Пиша го за мен,но може да важи и за теб.Това,че БФПС мълчи ропотно или безпороптно на твоите атаки  не е изненадващо.Зная какво мислят в Федерацията по този повод.Аз не бих го направил.И го правя!Не си отваряй нов фронт на шеги  и закачки!Особено с мен!Просто ще сбъркаш!И то много!Имаш мисия  която е основна и важна за нашето плуване.Така или иначе,винаги във вечността ще има хора,които се смятат за ощетени и недооценени.Смяташ ли ,че има изцяло щастливи или изцяло нещастни хора!Но състраданието към страдалец винаги ще го има.Като на твоя съименник от XVII век.Но  не разчитай на това.То бързо отминава и се забравя!Както знаеш,аз съм по професия учител и досега съм изучил над 3500 ученика.Всеки един от тях е бил уникален и автентичен и всеки един от тях ми е дал по нещо.Но е и взел!Имам ученици,които са политици,банкери,университетски преподаватели,лекари,медицински сестри,офицери,учители/над 30 души учители по география/,бизнесмени,спортисти,главни редактори на вестници,собственици на електронни медии,щастливи домакини,хотелиери,собственици на магазини и търговски вериги.Дори наскоро пътувайки в автобуса бях поздравен от шофьора,който бил мой ученик и искаше да ме закара франко дома ми!Та такива ми ти работи,Бруно!Хваля се,но не се жалвам.Пиша за плуването защото ми харесва.Едни ме харесват  защото пиша лековато и с хумор.Други не ме харесват, защото не пиша това което искат или това което не искат!Прикривам доста писма,които получавам с разкрития или сензации около личния живот на треньорите или плувците.Скандални според авторите на писмата.И както пише в Евангелието от Матея „Няма толкова тайно,което да не стане явно“!С най-добронамерени чувства и уважение РУМЕН АТАНАСОВ ПП.Изпращам на личната поща на г-н Божилов този коментар да не се почувства ощетен и забравен!И драги приятелю,ще ми качиш ли този коментар в твоя профил във Фейсбук?

Вашият коментар

