БОРИС БОЖИЛОВ-БРУНО във фейсбук по повод статията ми!


БОРИС БОЖИЛОВ-БРУНО във ФЕЙСБУК по повод статията ми“Гого,недей!“

Здравейте , приятели на плуването , позволявам си в тези няколко реда да опонирам на уважаемия статистик Р. Атанасов, който споменава моето име и името на сина ми. Пиша във Фейса щото човека просто трие от сайта си със замах коментарите ми след всяка възхваляваща статия насочена към БФПС и просто няма как да стане диалог и спор. Първо: г-н Атанасов – БФПС , селекционерите – главни и не до там главни и въобще ръководството по никакъв начин не подрепят децата на 14 г. и под тази възраст , демек юноши и девойки младша ! За 15 и 16 годишните (старшите юноши и девойки) , може би , подчертавам – може би се подкрепят отчасти и половинчато 2 деца – Антъни и Дхорджия…!? Друг- не ! БФПС – няма никаква заслуга за рекордите на юношите младша , деца , делфинчета и рибки! Най-вероятно същото се отнася и за старшата възраст. Селекционерите , нямат хал-хабер какво и как се случва в тези възрасти , не ги интересува и нямат никакъв интерес от тези деца! Вземете тези няколко реда , принтирайте си ги и си ги залепете примерно на хладилника. Препрочитайте ги всеки път когато приписвате заслуги на сегашното управление за рекордите в малките възрасти ! Или го ДОКАЖЕТЕ !
Второ: Няма лошо двама отлични в миналото и утвърдени плувци и треньори да са семейство , какво по-хубаво от това !? Но не може единия да управлява и черпи от перото „межд-ни пътувания“ и от други пера , като МТО , възстановяване , подготовка и др. , защото това му е работата – визирам селекционера , а другия да одобрява и да отпуска и да контролира харчовете – визирам техн. секретар -съпругата му. На това драги , му се вика конфликт на интереси. За да контролираш харчещия , трябва да си безпристрастен , строг и внимателен. Контролиращия трябва да е някой „кътил“ , като мене или може би тебе , да иска документация , да засчетоводява , да се отчита , да планира , да пресмята , да се кара -„що си изхарчил , това като е можело да минеш и по-ефтино“ и т.н. Иначе в мойта лична класацийка за най-вредните за плуването хора Богомилова е на едно от последните места , жената бачка съвестно , тича , разправя се и ако един ден спре може би каручката наречена „българско плуване“ тотално ще се разпадне. И последно: Караш ме да си стискаме ръцете и други лигавщини. Един вид , всичко което съм казал и вярвам в него , го бутам в „джЕба“ и каквото било , било…Прегръщаме се , целуваме се и почваме да ковеме шампиона. Румене , явно живееш в някакъв илюзорен и идеалистичен свят. За да те приземя , ще ти разкажа следната история. Както знаеш в няколко писания си позволих да задам въпроса що никакви пари не достигат до успешните плувци и че нещо не ми излиза сметката , при харчовете на милиона отпуснат от Българската държава за нашите деца. Бях привикан при големия шеф -Аврамчев (председател на БФПС) , в което надълго и нашироко ми се обясни , че съм в грешка , нещо съм се заблудил , да съм си изберял някой треньор и да си предам детето на него щото съм някакъв си само родител и че на практика басейн Диана – закрития е свободен за всеки и всеки е на драго сърце приет , само да плува и тренира и постига успехи , даже човека каза , цитирам „болно ми е че по обед басейна стои празен“ ! Зарадвах се искрено , отказах предложения треньор и след известно време моя милост , Пешо и шефа на Омега цъфнахме на басейна да се примолим за някакъв час и коридор , за да може малкото плувчета на Омега да плуват когато е по-свободно. За мое учудване , обаче местния велможа Лазаров , човека отговарящ за басейните в БФПС и в същия момент на работа в НСБ , чистосърдечно ни сектири с обяснението за някакви вътрешни правила и порядки , даже ни се подигра „ама как ще ги пуснем тези деца , ами ако някое се удави“…Един вид Петър Божилов – 4-тия в света на 400 кроул , видиш ли ще се удави и те не могат да носят такава отговорност (макар че в интерес на истината понякога , понеже е ученик от спортното у-ще , че и триатлонец той ходи сам да тренира сутрин , но без мен , при гражданите или в коридора на триатлон). Та с наведени носове и подвити опашки пихме една студена вода и кой от къде е. Но вярвайки в доброто в хората , реших да се обадя на големия шеф и да се оплача…“вижте , така казахте , а там ни изхвърлиха , като мръсни котета , нали беше свободен басейна за всеки , не може ли нещо да се застъпите за нас “ !? От слушалката се изляха всякакви пикантерии които не са за широката публика , каза ми се да ходя да се Ш–М….. и , няма да го забравя – „не дай си боже детето ти да успее“ ! Та питам те Румене ти ще си стискаш ли ръцете с човек , който се моли на бога детето ти да не успее и ти го казва в очите? А , що се отнася до Дангалаков , ние си говориме , не се обичаме , не се харесваме , но си комуникираме , даже покани сина ми на някакъв лагер , разбира се без треньора си което сам разбираш няма как да стане и там нещата спират. В края на краищата , неща като възстановяване , коридор , подводни камери , анцунг , бански , очила , масажи , фитнес , лагер с треньора си , стипендия и хиляди други неща не ни се предоставят , а и не се и молим за тях (като изключим горната случка) щото на човек , ако му отнемат честа и достойнството , какво става от него. В същност те не се и предоставят и на другите деца в горепосочените възрасти. Ако щеш ми вярвай от юни 2012 г. децата ми тренират само и единствено в коридорите за свободно плуване из различните басейни… заобикалят лелки и чички и слава богу че ни траят различните стопани. И последно , че пак стана цял роман…понеже твърдиш че нещо се случва в Бг. , извади резултатите на Руското първенство за девойки – 13 годишни и ги сравни с резултатите от нашето първенство , но за жени. Обзалагам се на каса бира , че рускинчетата бият нашите резултати. Ако съм прав можеш да изследваш въпроса що се случва това , нашите жени ли са пънчета , или рускинчетата са някакви риби и не е ли работа на треньорското ръководство и управа да променят този факт.
Добронамерено: Бруно

Вашият коментар

