ЛИПСАТА НЕ ДОКАЗВА НИЩО,ПРИСЪСТВИЕТО ДОКАЗВА ВСИЧКО-с РУМЕН АТАНАСОВ И ВАЛЬО БАЛКАНСКИ


Румен-Атанасов1Петия полуден от третия ден на националния шампионат за мъже и жени отново затвърди мнението ми,че като цяло е добър,дори прилично добър.Все пак отсъствието на Михаел Йорданов и Калоян Николов,които са контузени,на Иван Геров и Петър Сухарев,които са в чужбина и на Никола Димитров,който се състезава на немски клуб значително намаляват силата и стойността на състезанието.А вероятно и броя рекорди .200 м.гръб-мъже-Мартин Желев печели поредния си златен медал-1.58.88 и затвърди мнението за най-добър плувец на шампионата.Изключително много ме радва плуването на Кристиян Божилов-НСА-2.02.19.Миналата година той плуваше самостоятелно и дори не попадна в младежкия национален отбор за Лариса.Сега е амбициран да води дългия гръб заедно с Данаил Славчев-Бриз-2.04.95.Разочарова ме Максим Димитров,който трябва да е по-постоянен в тренировките.Воднякът,който вчера беше улучен от визитката се оглеждаше страхливо за падащи предмети.После стана и накуцвайки от удара на визитката се премести зад гърба ми.По едно време изпищя,защото видя котарака на басеина,носещ многозначителното име Рамбо.200 м.кроул-жени Отличен на Петя Димова-Младост 91.Красивата пловдивчанка спечели най-после свой златен медал с 2.06.26 само с 8 стотни пред Георгия Кадоглу-2.06.34.Джорджия беше излязла напред между 100 и 150-тия метър,но накрая не издържа на финалния щурм.Пък и финиша и….Трябва да се поработи върху него.Бронз за Марина Николова-Олимпия-2.07.72Слабичко за двете черноморки-Бояна и Богослава,чиито времена не ми се нравят.Тук е мястото да спомена мнението на Вальо Балкански,който откъснал се от поредната заигравка с измъчена от скука воднячка сподели“Нормално е юношите и девойките да имат спад на това състезание, все пак са готвени за техните държавни първенства. Варненки са заложили на силата и здравото блъскане във фитнеса, които им изигра лоша шега миналата година.  Особено трудно е за брусисти – юноши и девойки. Те използват най-голям брой мускули и то най-големите и енергията която са изхабили е трудно да я възвърнат в рамките на седмица-две и то за 200 метра. Двете девойки който са те разочаровали , а също  и Епитропов са плувал слабо. При Бухова има проблем с координацията на бруст,  дори си и мисля да опита и друг стил. Епитропов е хвърлил всичко на предното държавно. Само някак си Йозова запазва кондиция.„След като ме изненада с дълчокомисления си анализ,той се унесе в четенето на „Държавен вестник“,който  предпочита повече от“Лична драма“И си тананикаше

® Бг Превод – Желко Йоксимович – Сърне мое ® / VBOX7

.Чули песента ,фенките на Вальо започнаха да си слагат синьо червило и да повтарят в транс“Той е,той е,той е!“Само по едно време воднячка – читателка на вестник „Трета възраст“ превлючи с думите“Ами онзи?“Нали знаете за кой става реч?А,не за него,а за мен!100 м.бътерфлай-мъже Вече взех да се плаша от развитието на Антън Иванов-Етър 2000-55.04 и нов рекорд за старша възраст.Той е само на 14 години,а вече троши рекордите така както Вальо вчера начупи и изяде геврека,който купихме с общи пари от Пловдив.Дали ще му остане какво да подобрява.Втори,далече назад е Цанко Цанков-Дамини-56.52,а трети е Виктор Йотов-Спринт-56.78.Липсата на Михаел не доказва особена криза в този стил,но неговото присъствие би повишила рязко класата на състезанието.Теодоси Чернев -Бриз се очертава като партньор на Михаел за Лариса на 100 м50 м.гръб-жени– Победата на Габриела Георгиева-ЦСКА с 29,25 е доста внушителна.Второто място на Боби Томова-Етър 2000 също беше предвидима-30.28,както и бронза на Велина Личовска-Младост 91-31.57.Приятно е да гледаш Калина Йорданова-НСА,която има префектна визия като бивша синхронистка и въпреки своите…..години зае 4-тото място.Имат ли значение годините за една красива жена.50 м.бруст-мъже Истинска голеада между двама  плувци от различни поколения-ветерана Краси Захов и бургазлията Любомир Агов,който беше известно време в Германия.Справедливо и двамата се окичиха с златен медал за равно време-28.99.Трети е Динко Гешев-Младост 91-29.14.Едва 4-ти е лидера Петко Тороманов,но спринта не е неговата сила.Отсъствието на Иван Геров,за който 50 м.е най-силната му дисциплина не се отрази на броя на раздаваните медали,но явно би повишило значително първите резултати.4 х 50 м.смесена-Микс-мъже и жени.Велина,Динко,Петя и Александър биха конкуренцията с цяла секунда-1.52.16.Втора е щафетата на Дамини-1.53.23,а трети е ЦСКА-1.54.02.Малко се изненадах от тяхното плуване,защото очаквах да станат първи.Ще разкажа една история за мъже.Нека жените да не четат!За да не се учат!Един приятел ми се обажда и ми казва,че“взима от мен пари назаем“.Реално ги е взел ги е от своя фонд“И АЗ СЪМ ЧОВЕК„с който разполага всеки мъж,особено семейния.Разбира се,че излъгал жена си ,че ги е взел от мен.След известно време ми се обади“Върнал съм ти ги“.Иначе,ако ги беше взел от мъжкия фонд,жена му никога нямаше да позволи да вземе от общите пари и да попълни липсата.Но за чужд човек-трябва да се върнат!И накрая получих много писма-над 40  с благодарност за личните ми поздрави по пощата към много жени и момичета,родители,треньорки  и плувкини.Само една не ми отговори.Жалко!Не искам да коментирам нивото на възпитание,което е редно да е независимо от отношението към мен.Но както казваше същия човек“Така си решил,така си направил.РУМЕН АТАНАСОВ И ВАЛЬО БАЛКАНСКИ

Вашият коментар

