swimrecords and rankings

ПРЕДРЕШЕНИ ИЗНЕНАДИ В ПЛОВДИВ!-първи полуден с РУМЕН АТАНАСОВ И ПРИЯТЕЛИ


Румен-Атанасов1Започваха състезанията на входните 400 м.св.ст.От 15.30 стартираха първо момчетата,а от 18.30 -момичетата.Не ми се мисли в колко малките сладурани ще гушнат плюшените мечета и ще изслушат приказката от мама.Най-вероятно около 22.00 часа.Продължавам да настоявам да се въведат 200 м.св.ст.контроли,а 400 -те метра да станат официална дистанция за сметка на 800-те метра.  РЕЗУЛТАТИТЕ –400 м.св.ст.-момчета 1.Петър Божилов-Омега 01-4.04.66 2.Лилян Лазаров-НСА-4.24.59 3.Светлозар Николов-Спринт-4.28.91 4.Иван Алмаджиев-Младост 91-4.32.89 5.Йордан Янчев-Сандански-4.33.96 6.Калин Анакиев-Левски-4.34.22 7.Пламен Димитров-Ирис-4.34.65 8.Ангел Йовчев-Белмекен-4.34.87 9.Благовест Димитров-Албатрос -4.38.95 10.Георги Калчев-Младост 91-4.39.11 11.Кристиян Янков-Сандански-4.40.11 12.Тихомир Тодоров-ПСК Черно море-4.40.38 13.Антоний Моралийски КПС Черно море-4.44.42 14.Ивайло Дамянов-Астери-4.4.46.51 15.Николай Петровски-Етър 2000-4.46.88 400 м.св.ст.момичета- 1.Диана Петкова-Спринт-4.42.65 2.Ивет Шумкова-КПС Черно море-4.42.70 3.Филотея Димитрова-Албатрос-4.44.47 4.Божидара Кодинова-Младост 91-4.48.89 5.Йоана Димитрова-Траяна-4.50.89 6.София Найденова-Дамини-4.51.64 7.Виктория Петрова-Младост 91-4.55.42 8.Константина Петкова-НСА-4.55.79 9.Рени Колева-Траяна-4.58.38 10.Валентина Бухова-Пирин-5.00.49 11.Деница Георгиева-Албатрос-5.00.92 12.Томислава Ватахова-Сандански-5.02.04 13.София Иванова-Албатрос-5.02.14.14.Дария Маркова-Дамини-5. 04.81 15.Рафаела Татарова-Торпедо-5.04.83.                                                                     РАЗМИСЛИ И ПОМИСЛИ- Още при влизането ми в басеина се уверих,че състезанието е  уникално.Претъпкани трибуни,запотени татковци,приятно разгорещени и разпалени донякъде майки и мокри от водата сладурани.Изкачих страховитите стълби към трибуните, при което взе да не ми достига кислород поради денивелацията и се настаних на едно от сепаретата за да ударя едно…..кафе.Не съм предполагал колко е известен сайта.Поздравяваха ме познати хора/за които ще ви разкажа след малко/,а също и непознати родители  и треньори.През това време от басеина вреше водата от ударите на малките юнаци.За малко Пепи Божилов не подобри рекорда на Антъни.За малко и засега.Първата ми среща беше с моите приятели Ани и Диян Иванови-родители на малката шампионка София Иванова -Албатрос 2001.Изключително любезни и много начетени,те като семейство са солидна опора за развитието на Софи.Имат много точна преценка и са убедени в целите и стратегията на кариерата на София.След тях се видях с известния треньор ,създал куп национални състезатели Ботко Трендафилов.Той е един от основателите на новия пловдивски клуб“Спринт“и мислите му са към бъдещето на децата.Последва среща със семейство Георгиеви-родители на шампиона и рекордьора Георги Георгиев,както и с неговия треньор от ПК“Започни да плуваш“-Тодор Костов.Дойде и малкия Гошко,който видимо се притесни,но благодарение на майка му той сподели с мен неща,свързани с летните му стартови.Изведнъж целия бар онемя и аз се питах“Дали не съм станал прекалено известен или прекалено млади и най-вече красив“.Усетих нечие присъствие и на мой ред онемях.До мен седеше изумителната красавица Никол Кошеджийска.Поговорих си с нея за предстоящия шампионат след две седмици и нейните амбиции.Дори обръщението“Бати Румене „ме накара да се чувствам приятно.Изпратих специални поздрави на мама Цеци,която ми е била ученичка.Продължих срещите си с много мои приятели.Стефан Вачев-главен треньор на ПК“Траяна“,както винаги беше изключително любезен и много отзивчив.Поздравих го за успехите миналата седмица и му пожелах нови и сега.Загледах се и по неговата красива треньорка Татяна Митева,но си останах само с гледането.Все пак получих една усмивка.Отново поех по стълбата нагоре и се видях и с Василис Дамянидис,който ръководи клуб Младост 91.Последваха срещи с Жанет Щерева-главен треньор на Албатрос 2001 ,Невена Филкина и малката сладурана Ани Филкина,която е станала малка красавица.Бях сърдечно приветстван от главния ръководител на състезанието Атанас Тодоров,който заедно с главния съдия Любомир Ценков е създал перфектна организация на стартовете и отлично динамизиране на сериите-без излишни паузи и много учестено стартиране.Тук голямо браво и за старши рефера Стефан Георгиев.Срещата ми с генералния секретар на БФПС Таня Богомилова беше много любезна  и прояви великолепна добронамереност.С нея коментирахме предстоящата Балканиада и двата предшестващи я турнира“Мултинейшън“И накрая все пак нещо липсваше.Липсваше това топло обръщение „Румка“,което съм свикнал да чувам от предишните години.Дали ще го чуя трепетно утре или ще помоля някоя майка да ми го пошепне в ухото.Бих се зарадвал да го чуя и от трибуните на висок глас.А красиви майки и треньорки-колкото искате.Все пак спирам да не предизвикам семейни неразбории от типа“Тоя, какво те заглеждаше?“.Тоя съм аз-РУМЕН АТАНАСОВ  .Що се отнася до Иван Гарванов,той имаше задача да следи кои отбори ще поставят националния флаг на местата на своите отбори.Утре ще получа точна информация.Изненадващо се обади и Вальо Балкански,който е на Сатурн и ми каза,че е помолил да пъхнат таблета на едно много специално място от един много специален човек за да гледа онлайн.Къде точно не разбрах,но като му знам табиета сигурно е там,където се чува туптенето на сърцето.Къде точно бе Вальо,че не мога да се сетя?То остава за капак да се появи и Сашо Конкеев и да стане драмата пълна.Да искат командировъчни??ДО 23.00 ЧАСА СА РЕГИСТИРАНИ-14,033 ПОСЕЩЕНИЯ ОТ 6829 ПОСЕТИТЕЛИ ОТ 37 ДЪРЖАВИ

Вашият коментар

