swimrecords and rankings

СЪОБШЕНИЕ ОТ РУМЕН АТАНАСОВ


Румен-Атанасов1По време на националния шампионат за юноши и девойки-младша възраст в Пловдив ще спазя обещанието си.Всеки отбор,треньор или родител,който ми изпрати снимка с развят национален трибагреник и носещ подобен знак или аз видя визуално това по трибуните ще получи пълната версия на WORLD AGE GROUP SWIMMING RANKING 2013 50 M.TOP 15.Включени са младежи и момчега-родени 1995-2003 година и девойки и момичета-родени 1997-2004 година.Поради спецификата на резултатите и разликата между тях и нашите,ранглистите ще бъдат изпращани само на треньори,родители и пълнолетни състезатели.Правя го най-добронамерено по обясними за всички причини.Снимки могат да ми изпращат и състезатели,но трябва да ми посочат адрес на треньор или техните родители.Нека те да преценят дали да показват на децата си ранглистите.Също така всеки треньор и родител,който ми е помагал досега с информация или мнение също ще получи пълната или частична версия на ранглистите ,стига да пожелае.Пишете ми на адрес rumen_swim@abv.bg или лично ме потърсете  на басеина „Младост“между 21 и 23 февруари.И не се срамувайте или страхувайте да ми се обадите там.Кумчо Вълчо няма да ви изяде. Въпреки,че огромната маса от треньори и родители ме познават все пак си поставям снимката.РУМЕН АТАНАСОВSНЕ ВИ ЛИ ПРИЛИЧАМ НА ЗАСТАРЯВАЩИЯ БОГ АПОЛОН?

Вашият коментар

