АКО ИМА НЕЩО ДА СИ КАЖЕМ,СЕГА НЕ Е МОМЕНТА ДА ЗАМЪЛЧИМ-редактор РУМЕН АТАНАСОВ


SСайтът ми е медия,която се стреми балансирано и непредубедено да отразява всичко случило се и неслуцило се в родното ни плуване.Разбира се има и много жълтини,които ме карат да се удивявам на атмосферата и битието в синия спорт.Сам съм свидетел на „особени състояния“,на юнашко „морско“поклащане,на невероятни писма от колеги срещу колеги,на злобни или унизяващо похвални подмятания и на какво ли не.Единствено нашите деца озаряват басеините и тяхната чистота и лъчезарност ме карат да се взирам в бъдещето на родното ни плуване.Въпреки всички подмятания срещу мен,въпреки откровените предателства  на близки в миналото и болезнено близки в настоящето хора,които не се посвениха да ме изоставят за сметка на други,аз продължавам напред.През миналата 2013 година се вижда един осезаем възход на родното ни плуване.За съжаление ,това се отнася само до няколко състезатели.Причините нашето плуване да не е водещо,дори на Балканите са дъвкани,предъвкани и често безцеремонно запокитвани върху лицето на плуването.Да не кажа друга дума!Защо плуването ни да е оазис,а останалите спортове да се гърчат в немотия,безвремие и безвластие.Имам ужасния кошмар ,че в Рио 2016 няма да спечелим нищо-нито един медал.Защо плуването да прави изключение.Явно е,че в него не може да се върви само с дебели резени бял хляб,намазани с лютеница или с боб-плакия.Виж за баница със сиренце-не съм сигурен.Невероятните скокове и смазващото превъзходство над останалите винаги са намирисвали на развалено.Приказките срещу този или онази,повтаряни многократно,дори да са лъжа,не са откровена,а вероятна лъжа.Която става измамна истина.Сайтът ми започва поредица от коментари и анализи на елита на родното ни плуване.На тези,които са лицето,но и бъдещето на нашето плуване.Вероятно ще има много засегнати,които при срещата ни в Пловдив през другата седмица/22-24 февруари/ ще ме подминават с откровено презрение или тиха стъпка.За разлика от моята,която е очертана от обувки № 48 и носеща тяло-над 100 кг.Дано не си обърнат главата на другата страна,защото там е „невероятния „бар на басеина.И ще трябва да почерпят.Още по -непринудено принудителна ситуация може да се случи на страховитите стълби на басеин Младост към трибуните.по които имаш чувството,че изкачваш кулата на Вавилон.Един опит да бъда прескочен отгоре-надолу и най-вече обратно е обречен на провал ,защото все пак съм 191 см.И може да не достигне отскока.Ситуацията в която ще изпаднем/тук децата и по-консервативните майки да не четат/ще бъде изключително пикантна за кеф на татковците и по-разкрепостените майка. Моя скромност,Сашо Конкеев,Вальо Балкански,моя добър и отзивчив приятел и собственик на плувен сайт Атанас Георгиев,Тодор Карев и Иван Гарванов ще направим безболезнен разрез с думите“АКО ИМА НЕЩО ДА СИ КАЖЕМ,СЕГА НЕ Е МОМЕНТА ДА ЗАМЪЛЧИМ“.С удоволствие ще дам думата и на всеки треньор,родител или състезател,който е готов да ме подкрепи или опровергае.Дори на поприкрилият се „гражданин Ъ“,който изпълзява от време навреме във Фейсбук или в сайта ми,когато прочете неудобен коментар.СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ о т 255 части.РУМЕН АТАНАСОВ

Вашият коментар

