swimrecords and rankings

МЕЖДУНАРОДЕН ТУРНИР“СВ.НИКОЛА“НИШ-втори ден с РУМЕН АТАНАСОВ И КОМПАНИЯ


Започнаха стартовете на втория ден на турнира“Св.Никола“в Ниш на 50 м.басеин.Екипът ни с подпухнали вежди и отекли нокти се появи на басеина точно за първия старт.Вальо развали дисциплината като се появи със синя фланелка с надпис“Не се бой,аз съм!“ и зачервена буза от спане само на една страна.Моя скромност не помни как съм се прибрал,но Александър  Конкеев се появи на врата ми в 7.30 часа за да ме пита оставил ли ме е в хотела.Влизайки в басеина онемях.Публиката ме гледаше като извъземен и причината беше,че бях облякъл оксиженения анцунг наопаки,а червеникавата ми коса с която се бяхме дегизирали със Сашо се беше обелила на 2 места.Иван Гарванов спа в КАМАЗ-а понеже бил свикнал с твърдото. Освен вопиещата липса на моя Любезен приятел и неговия млад любезен приятел,който ме измами за сътрудничество,взеха да ми липсват и въпросите на ГРАЖДАНИНЪТ Ъ/ЕР ГОЛЯМ/.За него .ще ви разкажа довечера.Очаквайте интересни бивалици.При стартовете чух познатото изсвирване с 3 пръста на 2-те ръце и ме налазиха милите спомени от Дубай.Сега остава и да ме прострелят с някой химикал,защото и без това пропуснах гара Алфатар след като снощи ме подминаваха като вдигнат  семафор.Минаха край мен поне 10 пъти,но както пише в Библията“И се срещнаха и се подминаха без да се познават“.50 м.св.ст.мъже-Нов национален рекорд за 10 г.момченца на Дениел Нанков/ПСК Черно море/-29.78.Дени твори история и явно,че това е едно начало на голям състезател.жени Браво на малките сладурани Вася Кадоглу/Астери/ и Мария Попова/ГД спорт/.Засега плуваха под рекорда за 10 г.момиченца,но засега…50 м.гръб-мъже Силно плуване на Владимир Владимиров/Дамини/-29.80 жени Първо време за Василики Кадотлу-38.48 следвана от Мария Попова-39.68.400 м.св.ст.мъже Страховит национален рекорд за 13 годишни юноши на Петър Божилов/Дамини/-4.12.66.жени -Василики подобри националния лимит на 400 м.св.ст.за момиченца на 10 г.с 5.10.40.Едно много внушително постижение.СЛЕДВА ПРОДЪРЖЕНИЕ!РУМЕН АТАНАСОВ И ОЦЕЛЕЛИТЕ МУ ПРИЯТЕЛИ ОТ МЕХАНАТА НА ЪНДЪРГРАУНДА НА НИШ

Вашият коментар

