ДЪВЖАВЕН ОТБОРЕН ШАМПИОНАТ 25 М.-първи ден с РУМЕН АТАНАСОВ И ПРИЯТЕЛИ


Румен-Атанасов1Разгеле,започна се!Непреводим увод на изречението за чужденци.След измамата от страна на елините за турнира „Александрия“,за която БФПС няма никаква вина,очаквах с огромен интерес първенството.Аз и моите приятели Иван Гарванов и Александър Конкеев сме запотени,замаяни и щастливи от присъствието ни на трибуната.Дом,сладък дом!Нарочно се пръснахме на три различни места за да можем да коментираме по-безпристрастно и независимо.Сашо Конкеев като треньор ще коментира стила и техниката,Ваньо Гарванов ще следи за времената и рекордите,а моя скромност ще рови за жълтини и белини по време на първенството.Още при влизането ми в Спортната палата бях посрещнат с гръмки овации и накачулен от треньори и деятели,които ми пъхаха покани,размазани касови бележки,кухи фактури,презрели бонови книжки от масовата приватизация на Работническо-мениджърско дружество/РМД/“Джагър-Джагър“ и омазнени акции от фалиралата пирамида МММ.А,а,а…….Аз,май се вживях в ролята на моя Любезен приятел от Придворния сайт,чийто перчем зърнах на трибуната.Той се оглеждаше като орел ,който  чака мръвка.Само дето липсваше онази негова фланелка от Истанбул 2012 на която беше апликиран взрива в Хирошима.Аз използвах старото партизанско правило“Някой ме търси и затова бегам!“Ама и аз взех да говоря на шопски..Вероятно на трибуната е и Гражданинът Ъ/Ер голям/,който носи гордо българското име на Егейско море ,но като негативен цвят и материя.Гражданинът Ъ отново ще ме клъвне.Причината е срещата ми с най-добрия български плувец за 2013 г.Никола Димитров.Той няма да участва,защото няма право,но присъства по повод награждаването на 10-те най-добри състезатели.Помолих Никола да коментира фурора от представянето на германските плувци в Херинг.Нашето момче леко се усмихна и ми каза „Помните ли,когато миналата година ви казах,че немците ще се завърнат.При това още по-силни!“Това е вярно и аз приемам забравеното от мен като слабост и думи на които тогава не вярвах.Никола е сред немските плувци и знае най-добре на какво са способни.Провеждането на първенството в 4 полудни на 2 дни и без финали е решение,което е тълкуваемо и дискусионно.Гледам усилията която хвърля генералния секретар на БФПС г-жа Таня Богомилова и смятам,че е създала перфектна организация.Засега системата на подготовка от главния треньор на националните отбори Георги Дангалаков носи първите плодове и е въпрос на време тя да ни изведе на водещо място на Балканите.Просто ни трябват още 3-4 момчета,които ги имаме/Антъни,Петър,двамата Георгиевци,Дениел и ще бъдем първи.Виж при момичетата нещата са сложни.С две-три девойки и две-три момичета трудно ще се наместим на нашето място.Виждам,че и при жените редиците са оредели.Просто 15-16 години са препъни-камъка за много девойки,които предпочитат училище и университетите през плуването.Този проблем може да се реши със стипендии,но затова трябват пари,много пари.А някъде по трибуните ,в близината се носеше възторженото АВЕ,АВЕ,АВЕ!!!!Дали не беше за моя Любезен приятел,до който седеше моя млад Любезен приятел/също и треньор/,направил, задавящ сетивата и други органи на тялото ,прощъпулник в Придворния плувен сайт.Като публицист и драматург.Вълнуващо!ОЧАКВАЙТЕ ПРОДЪЛЖЕНИЕ!РУМЕН АТАНАСОВ,АЛЕКСАНДЪР КОНКЕЕВ,ИВАН ГАРВАНОВ.

Вашият коментар

