swimrecords and rankings

НА ГРАЖДАНИНЪТ Ь /ер малък /-отговор на РУМЕН АТАНАСОВ


Румен-Атанасов1Един наш читател,да го наречем условно гражданинът Ь/ер малък/се появи объркал времето и пространството и най-вече измерението и ми изпрати полупроникновено писмо по повод публикацията ми“Не съм съгласен“.Само добрият тон ме отказва да му отговоря подобаващо,но съм сигурен ,че кошмарите които е сънувал са го разярили.“Какъв е този рев до небесата.Има ли решение на федерацията ,което да не плюете“.Любезни малки приятелю/или приятелко/.Досега съм ревал само при смърта на майка ми и  никъде другаде.След кошмара ,който си сънувал или сънувала,явно някъде са ревали.Да не би да си загубил връзка с кораба-майка?Освен това ,ако посещаваш  планетата Земя и някога си чел/чела/сайта ми ,решенията на БФПС не ги плюя.Поради вродената ми интелигентност и поради възпитанието ми,аз не плюя.А,ти?Аз  коментирам.В сайта ми пишат много хора с чиито коментарии и мнения може и да не съм съгласен.В огромната си част решенията на БФПС са правилни.Разбира се има и доста грешки.Това ,че в сайта ми се появяват критични статии срещу плувните властелини е само за да се даде още едно мнение или съвет.Защо всяка една моя статия в подкрепа на работата на БФПС и на правилните управленчески решения се посреща „На нож“ от много хора-„водняци“.Толкова ли обичат да мразят????За хубаво или лошо,живеем в демократично общество и разнопосочните мнения са факт.Така както и твоето.Приемам го за сведение,но не е лошо да прочетеш архива на сайта и за видиш колко решения съм“Плюл на мокро или на сухо“ и колко съм подкрепял.Аз не ревя по никой или някой,просто защото не съм го обичал.Що се отнася до съдържанието и подкрепата на този или онзи състезател или състезателка ,това е лично моя работа и работа на моите приятели.Ако не ти отърва пренеси се във виртуалния свят на Придворния сайт и плувай на воля сред „водняците“.И накрая.Защо ли ми е така добре познат стила и изразите, които използваш.Ако си решил да притесняваш някого или да му създаваш дискомфорт -не си познал.И си виж правописа,че ти открих в 5 изречения 4 правописни грешки.Нали помниш,кой викаше“Мале,мале“.Ако ли не, погледни архива!РУМЕН АТАНАСОВ

Вашият коментар

